TÜKETİCİ HAKLARI-CAYMA-İPTAL VE İADE KOŞULLARI

 

 

 

TÜKETİCİ HAKLARI İADE VE İPTAL KOŞULLARI

 

 

Decordem olarak, müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Satın aldığınız ürünlerle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, sizlere en kısa sürede çözüm sunmak için hızlı ve etkili bir şekilde hareket ediyoruz. Ancak, ürün iade işlemlerinde belirlenmiş olan şartların tamamına uymanız gerektiğini hatırlatmak isteriz. Bu şartların eksiksiz olarak yerine getirilmesi durumunda, iade talepleriniz en kısa sürede sonuçlandırılacak ve memnuniyetiniz sağlanacaktır.

 

 

1.GENEL BİLGİ

 

 

1.1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

 

1.2. ALICI’lar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

 

1.3. Genel olarak ve aksi açıkça belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI'ya aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İnternet Sitesi'nde şartlarını ilan ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını ALICI'ya yansıtmayabilir. Cayma hakkının sipariş konusu ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı için kullanıldığı durumlarda (varsa ALICI’nın istifade ettiği) SATICI ücretsiz kargo (teslim) kampanyası asgari alışveriş tutarının altına düşülmesi halinde, kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedelinin tamamı ALICI'ya iade edilecek tutardan mahsup edilerek tahsil olunur. (ALICI’nın teslim-kargo ücreti ödediği hallerde bu ücret iade olunur).                            

 

1.4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

 

1.5. SATICI, Sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları işin gereği olan bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat gereklerine göre sağlam, standartlara uygun bir şekilde işi doğruluk ve dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi, işin ifası sırasında gerekli dikkat ve özeni göstermeyi, ihtiyat ve öngörü ile hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

1.6. ALICI, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. ALICI, ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Malın ALICI’ya teslim tarihinden sonra malda mevcut bir ayıba ilişkin, tarafların ayıplı maldan kaynaklı talep ve hakları mevcut yasal düzenlemelerde yer aldığı şekilde uygulama alanı bulacaktır.

 

2.İADE KOŞULLARI

 

 

İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre, ürünü teslim almanızdan itibaren 14 (on dört) gündür. Satın aldığınız ürünün tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması sureti ile teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından “Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer alan Madde 11’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 12’deki “Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller’’ kapsamında hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve sonuca bağlanacaktır. Talebiniz değerlendirilecektir. İadenizin kabul edilmesi için, “Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer alan Madde 11’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 12’deki “Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller” şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. www.decordem.com.tr – Mesafeli SatışSözleşmesi). İade etmek istediğiniz ürünler "Mesafeli satış sözleşmesi" şartlarına uygun ise para iadeniz, iade talebinizin tarafımıza ulaşmasından ve onaylanmasından itibaren sitemizden alışveriş yaparken kullandığımız kredi/banka kartınıza 14 gün içerisinde yapılacaktır (Bu süre SATICI’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar). ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır.

Havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade, ALICI’dan banka hesap bilgileri istenerek, ALICI’nın belirttiği hesaba (hesabın fatura adresinde ki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.

 

3.İADE GÖNDERİMİ

 

 

ALICI, tercih ettiği yönteme bağlı olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürünü geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber varsa faturasının, malın kutusunun, ambalajının, standart aksesuarları, Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir pakete konularak iade edilmesi gerekmektedir. Aksi durumda Tüketici cayma hakkını kaybedebilir.

İade edilecek ürünler, orijinal ambalajlarında (Orijinal ambalajı bozulmuş; orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmeyeceği için orijinal ambalajın bozulmayacak şekilde paketlenmesi ya da streçlenmesi gerekmektedir), tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde gönderilmeli, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olmalıdır

 

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi yasal süre olan 14 gün içinde www.decordem.com.tr üzerindeki “Üye Giriş” sekmesindeki “Siparişlerim” alanından iade talebi oluşturarak yapabilirsiniz. İade talebinizin olumlu sonuçlanması durumunda Müşteri Hizmetlerimizin sağlayacağı Kargo İade kodunu kullanarak anlaşmalı kargo ile satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz.

İade talebiniz sistemden olumlu karşılansa da asıl kontrol ürün tarafımıza ulaşınca yapılacaktır. kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek anlaşmalı kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.

Anlaşmalı Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.

Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.


ÖNEMLİ : Satın almış olduğunuz banyo aksesuarlarımızın, duş panel ve setlerimizin iadesi, iade onaylandıktan sonra Eskişehir fabrika adresine yapılması gerekmektedir. Gönderim yaparken doğru iade kodunu seçtiğinizden lütfen emin olunuz aksi taktirde oluşan ekstra kargo bedeli iade tutarınızdan düşülecektir.

 


4.SİPARİŞ İPTAL ETME

 

 

Siparişinizi oluşturmanızın ardından aynı takvim günü içerisinde iptal edebilirsiniz. Bunun için 0850 450 52 53 numaralı telefon numarasını arayarak Müşteri Temsilcimizle görüşüp sipariş iptali talebinizi geçebilirsiniz. Sonrasında siparişiniz iptale uygunsa temsilcimiz tarafından iptal edilecektir. Siparişin iptale uygun olması için siparişinizin depomuz tarafından toplanmaya başlanmamış olması gerekmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır ancak Kargo tarafından getirilen siparişi teslim almamanız veya teslim alarak İADE Prosedürünü yerine getirmeniz halinde de iade işlemleri gerçekleştirilecektir.

 

Ücret iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde 24 saat içerisinde gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması Bankadan bankaya değişebilmekle birlikte birkaç gün içinde gerçekleşmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

 

 

5.SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ

 

 

ŞİRKET ÜNVANI: DECORDEM EV ÜRÜNLERİ PAZARLAMA VE DANIŞMANLIK LİMİTED ŞİRKETİ
ADRES: Maslak Mah. Büyükdere Cad. Nurol Plaza No: 255 İç Kapı No: B02   Sarıyer/ İSTANBUL,

TELEFON: 0850 450 52 53
EPOSTA: info@decordem.com.tr