TÜKETİCİ
HAKLARI-CAYMA-İPTAL VE İADE KOŞULLARI
TÜKETİCİ
HAKLARI İADE VE İPTAL KOŞULLARI
Decordem
olarak, müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için her zaman elimizden
gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Satın aldığınız ürünlerle ilgili
herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, sizlere en kısa sürede çözüm sunmak
için hızlı ve etkili bir şekilde hareket ediyoruz. Ancak, ürün iade
işlemlerinde belirlenmiş olan şartların tamamına uymanız gerektiğini
hatırlatmak isteriz. Bu şartların eksiksiz olarak yerine getirilmesi durumunda,
iade talepleriniz en kısa sürede sonuçlandırılacak ve memnuniyetiniz
sağlanacaktır.
1.GENEL
BİLGİ
1.1.
Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş
verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış
sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
1.2.
ALICI’lar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502
sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
(RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
1.3.
Genel olarak ve aksi açıkça belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo
ücreti vb.) ALICI'ya aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İnternet
Sitesi'nde şartlarını ilan ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat
masraflarının tamamını ya da bir kısmını ALICI'ya yansıtmayabilir. Cayma
hakkının sipariş konusu ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı
için kullanıldığı durumlarda (varsa ALICI’nın istifade ettiği) SATICI ücretsiz
kargo (teslim) kampanyası asgari alışveriş tutarının altına düşülmesi halinde,
kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedelinin tamamı ALICI'ya
iade edilecek tutardan mahsup edilerek tahsil olunur. (ALICI’nın teslim-kargo
ücreti ödediği hallerde bu ücret iade olunur).
1.4.
Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının
gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün
teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
1.5.
SATICI, Sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun
ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları işin gereği olan bilgi ve
belgeler ile teslim etmeyi, her türlü ayıptan arî olarak yasal mevzuat
gereklerine göre sağlam, standartlara uygun bir şekilde işi doğruluk ve
dürüstlük esasları dâhilinde ifa etmeyi, hizmet kalitesini koruyup yükseltmeyi,
işin ifası sırasında gerekli dikkat ve özeni göstermeyi, ihtiyat ve öngörü ile
hareket etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.6.
ALICI, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik,
kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden
teslim almayacaktır. ALICI, ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ürün'de
kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO
firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk
kabul etmeyecektir. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul
edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, ALICI’ya
aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Malın ALICI’ya
teslim tarihinden sonra malda mevcut bir ayıba ilişkin, tarafların ayıplı
maldan kaynaklı talep ve hakları mevcut yasal düzenlemelerde yer aldığı şekilde
uygulama alanı bulacaktır.
2.İADE
KOŞULLARI
İnternet
mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız
ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade
edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre, ürünü teslim
almanızdan itibaren 14 (on dört) gündür. Satın aldığınız ürünün tekrar satılabilir
özelliğini yitirmemiş olması sureti ile teslimat tarihinden itibaren 14 gün
içerisinde iade edebilirsiniz.
İade
etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından “Mesafeli Satış
Sözleşmesi’nde yer alan Madde 11’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 12’deki “Cayma
Hakkının Kullanılamayacağı Haller’’ kapsamında hızlı ve doğru bir şekilde
incelenecek ve sonuca bağlanacaktır. Talebiniz değerlendirilecektir. İadenizin
kabul edilmesi için, “Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer alan Madde 11’deki
“Cayma Hakkı” ve Madde 12’deki “Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller”
şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. www.decordem.com.tr – Mesafeli SatışSözleşmesi). İade etmek istediğiniz ürünler "Mesafeli satış
sözleşmesi" şartlarına uygun ise para iadeniz, iade talebinizin tarafımıza
ulaşmasından ve onaylanmasından itibaren sitemizden alışveriş yaparken
kullandığımız kredi/banka kartınıza 14 gün içerisinde yapılacaktır (Bu süre
SATICI’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar). ALICI ürünü kaç
taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
Havale/EFT
ödeme seçeneklerinde iade, ALICI’dan banka hesap bilgileri istenerek, ALICI’nın
belirttiği hesaba (hesabın fatura adresinde ki kişinin adına veya kullanıcı
üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.
3.İADE
GÖNDERİMİ
ALICI,
tercih ettiği yönteme bağlı olarak cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren
10 (on) gün içinde ürünü geri göndermesi gerekmektedir. Ürün ile beraber varsa
faturasının, malın kutusunun, ambalajının, standart aksesuarları, Ürün ile
birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak tek bir
pakete konularak iade edilmesi gerekmektedir. Aksi durumda Tüketici cayma
hakkını kaybedebilir.
İade
edilecek ürünler, orijinal ambalajlarında (Orijinal ambalajı bozulmuş; orijinal
kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış
ürünler kabul edilmeyeceği için orijinal ambalajın bozulmayacak şekilde
paketlenmesi ya da streçlenmesi gerekmektedir), tüm aksesuar ve ambalaj
malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde gönderilmeli, fiziksel açıdan
hasar görmemiş, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olmalıdır
Sitemiz
üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi yasal süre
olan 14 gün içinde www.decordem.com.tr üzerindeki “Üye Giriş” sekmesindeki
“Siparişlerim” alanından iade talebi oluşturarak yapabilirsiniz. İade
talebinizin olumlu sonuçlanması durumunda Müşteri Hizmetlerimizin sağlayacağı
Kargo İade kodunu kullanarak anlaşmalı kargo ile satın almış olduğunuz ürünleri
iade edebilirsiniz.
İade
talebiniz sistemden olumlu karşılansa da asıl kontrol ürün tarafımıza ulaşınca
yapılacaktır. kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ürünlerin iadesi
yapılamamaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda
iade onayı iptal edilerek anlaşmalı kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak
tarafınıza gönderilecektir.
Anlaşmalı
Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan
karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
Gönderinizin
kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek
şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
ÖNEMLİ : Satın almış olduğunuz banyo aksesuarlarımızın, duş panel ve setlerimizin iadesi, iade onaylandıktan sonra Eskişehir fabrika adresine yapılması gerekmektedir. Gönderim yaparken doğru iade kodunu seçtiğinizden lütfen emin olunuz aksi taktirde oluşan ekstra kargo bedeli iade tutarınızdan düşülecektir.
4.SİPARİŞ
İPTAL ETME
Siparişinizi
oluşturmanızın ardından aynı takvim günü içerisinde iptal edebilirsiniz. Bunun
için 0850 450 52 53 numaralı telefon numarasını arayarak Müşteri Temsilcimizle
görüşüp sipariş iptali talebinizi geçebilirsiniz. Sonrasında siparişiniz iptale
uygunsa temsilcimiz tarafından iptal edilecektir. Siparişin iptale uygun olması
için siparişinizin depomuz tarafından toplanmaya başlanmamış olması
gerekmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra
iptal işlemi yapılamamaktadır ancak Kargo tarafından getirilen siparişi teslim
almamanız veya teslim alarak İADE Prosedürünü yerine getirmeniz halinde de iade
işlemleri gerçekleştirilecektir.
Ücret
iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde 24 saat içerisinde
gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması Bankadan bankaya değişebilmekle birlikte
birkaç gün içinde gerçekleşmekte olup, detaylı takibini bankanızdan
sağlayabilirsiniz.
Ücret
iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi
sağlanmaktadır.
5.SATICININ CAYMA
HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ
ŞİRKET
ÜNVANI: DECORDEM EV ÜRÜNLERİ PAZARLAMA VE DANIŞMANLIK LİMİTED ŞİRKETİ
ADRES: Maslak Mah. Büyükdere Cad. Nurol Plaza No: 255 İç Kapı No: B02 Sarıyer/ İSTANBUL,
TELEFON:
0850 450 52 53
EPOSTA: info@decordem.com.tr